"زینب جابر" به خراسان جنوبی سفر می‌کند
"زينب جابر" به خراسان جنوبي سفر مي‌کند
همزمان با دهه کرامت؛

"زینب جابر" به خراسان جنوبی سفر می‌کند

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي از سفر "زينب جابر" يکي از مجريان لبناني به استان در دهه کرامت خبر داد.
شناسه خبر : 61647 تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی در جلسه برنامه‌ریزی دهه کرامت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: در دهه کرامت سال جاری «زینب جابر» یکی از مجریان لبنانی از ۲۲ لغایت ۲۴ اردیبهشت مهمان استان خراسان جنوبی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف در این سفر دانشجویان و بانوان هستند، ادامه داد: همچنین برنامه‌های مشترکی از سوی حوزه دانش‌آموزی و ادارات با حضور این بانوی لبنانی درخواست شده است.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: در سال جاری نیز تلاش می‌شود از ظرفیت دیگر دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت و حضور این مهمان بهره گرفت.

وی محور برنامه‌های دهه کرامت را جهاد تبیین و زیست عفیفانه عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود در سفر فعالان کشور فلسطین و لبنان، بخشی از برنامه ها از مرکز استان به سمت شهرستان‌ها سوق داده شود.

گفتنی است؛ خانم جابر یکی از مجریان لبنانی است که تاکنون چند برنامه را در شبکه های ایرانی از جمله العالم و الکوثر اجرا کرده است. او مدرک دکترا دارد و به زبان فارسی نیز تسلط کامل دارد.